10 de decembro de 2014

50 días de solidariedade. Dúas historias de voluntariado

Hoxe na biblioteca tivemos a oportunidade de compartir con Emi Cagiao e Joaquina Pérez as súas vivencias como voluntarias.

Ao narrar as súas estadías en Perú e Etiopía, lograron transmitirnos o cúmulo de sensacións que trouxeron consigo desta experiencia: perplexidade, emoción, alegría, impotencia, forza, satisfacción e a convicción que de trouxeron con elas máis do que levaron. Compartimos a mensaxe de que ás veces andamos perdidos entre o ruido da sociedade occidental e esquecemos dar valor ao autenticamente esencial.

Grazas por traernos esas reportaxes fotográficas tan impactantes, cheas de realidade pero tamén de sorrisos.









2 comentarios:

  1. Gracias a vosotros por invitarnos a compartir nuestra experiencia. Lo que le da valor es, precisamente, poder compartirla.

    ResponderEliminar
  2. Un hombre necesita viajar. Por su cuenta, no por medio de historias, imágenes, libros o TV. Necesita viajar por sí mismo, con sus ojos y pies, para entender lo que es suyo. Para un día plantar sus propios árboles y darles valor. Conocer el frío para disfrutar del calor, y lo opuesto. Sentir la distancia y el desabrigo para estar bien bajo su propio techo. Un hombre necesita viajar a lugares que no conoce para romper esa arrogancia que nos hace ver el mundo como lo imaginamos y no simplemente como es o puede ser. Que nos hace profesores y doctores de lo que no vimos, cuando deberíamos ser alumnos, y simplemente ir y ver.

    Emi

    ResponderEliminar

Graciñas por participar en biblioviva